Myslördag i min ensamhet

Idag är en skön höstlördag. En dag när visserligen termometern är lite mer optimistisk än på sistone (PLUS 5 grader!) men en grå filt har lagt sig över Leksand och den viskar lite "ta det lugnt. Stanna inne du."

Och det har jag gjort. Har varit vaken sen nio när min söta fina man gick upp för att åka och jobba, men jag inte gjort många knop. Har visserligen tvättat två maskiner (men hur jobbigt är det att hälla i tvättmedel och trycka på några knappar?) och tagit mig in och ut ur duschen.
Har sett ikapp Idol från veckan och känner mig up to date. Läst massa bloggar jag försummat och lyssnat på min fantastiska Spotify-lista (seriöst, jag HAR världens bästa musiksmak!)

Men nu ska det bli andra bullar. Här ska diskas, dammsugas och bäddas rent.
Sen kanske kanske att jag råkar hamna i soffan igen. Men då förtjänar jag det verkligen!

Jobbade förresten alla dar den här veckan. Pjuh! Stackars er med fasta 100%-jobb. Ni har det då inte lätt.

Har nån middagsförslag förresten?

Puss!!

///Gana

Kommentarer
Postat av: mams

Kolla vår middag på facebook. Puss gullet!

2009-10-03 @ 17:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0