Morgonpromenad & bulle i ugnen

Startade dagen med en promenad längs strandpromenaden i det fantastiska höstvädret. Strålande sol, blå himmel, blankt vatten och frost på marken.
Gick upp vid kyrkogården och passade på att putsa till Manges farmors grav. Hennes grav blir liksom ett substitut till morfars som jag ju är väldigt långt ifrån här.

Avslutade promenaden på ICA där jag  uppdaterade kyl- och bakförråden lite.
När jag kom hem slängde jag igång en maskin tvätt och sen har jag bakat (!) bullar. Blev pappas vaniljbullar (som från början är mosters) Hoppas dom blir lika smaskiga!

Nu ska jag byta lakan i sängen och städa badrummet. Kanske gå en sväng med dammtrasan också.
Ikväll är det spinning/box igen. Skoj!

puss på er!

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0