Hemmafrumåndag

Inget jobb idag som sagt, så när jag vaknat, ätit frukost och duschat gjorde jag en matlåda till Kärleken och åkte till Insjön med den.
Tog en tur inne på Clas och tittade på lite fina ljusslingor och adventsljusstakar som vi kanske ska köpa. Lika bra att göra det snart medan det finns.
Sen gick jag in på Lager 70 och blev ännu mer övertygad om att Didrikssons gör världens finaste ytterkläder för barn.
Köpte 3 tuber Colgate, 4 paket fryspåsar och en handkräm för strax över 80 kronor. Helt ok! :)

I Leksand åkte jag in på ICA och köpte mat och sånt som vi behöver och när jag kom hem ställde jag mig och bakade Mammas russinbröd. Yummie!
Blir nog en till omgång i veckan.

Vid tre ska jag och fika med min kompis E på Siljan och sen blir det hem igen för Lasagnelagning. :)
Tror jag skippar träningen idag, har känt mig rätt förkyld ett par dar och idag är ändå bara gym-dag. Vill hellre vara på topp på onsdag & torsdag när det är pass!

///Ganan

Kommentarer
Postat av: mams

Pappa har inte feber men han är SJUK wojne wojne

2009-10-19 @ 22:23:40
Postat av: mams

Pappa har inte feber men han är SJUK wojne wojne

2009-10-19 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0