Helgen i stort

Gud vad den här helgen gick fort. Har gjort en massa saker hela tiden så det är väl därför. Sen ska jag inte klaga då det inte blev nåt jobb idag. Har först nåt bestämt på fredag, så vi får väl se om dom ringer nåt under veckan. Vore skönt med mera.

I lördags jobbade Mange lite extra så han försvann till jobbet vid tiotiden, lagom så vi hann äta frukost ihop. :) Jag diskade o bäddade och gjorde mig i ordning. Sen gick jag upp på Noret för ett besök på systemet. Mötte upp M & A där och efter bolaget gick vi på Gårdscaféet och fikade.
Efter en liten snabbvisit i mysaffären åkte vi mot dagens stora mål: Sågmyra!

Där spenderade vi ett par timmar (och ett par hundra) på Lager 157, Scorett-outleten, babybutiken (åååh) och traditionsaffären med massa julgrejer i.
Här var mina fynd:

     

När vi kom hem till Leksand följde dom med in och tittade hur vi har det och så satt vi och pratade ett tag innan dom åkte vidare.
På kvällen var jag och Kärleken bjudna på middag hos hans syster så där blev vi kvar till framåt tolv när vi vinglade hem på lätt ostadiga ben.
Söndagen blev en låååång sovmorgon. Efter frukost åkte vi och hämtade bilen som fått stå kvar hos AS sen i lördags.
Mange sysslade med däckbyte på Swingis och jag gick loss på alla fönster inomhus. Äntligen. Helt sjukt vad dom var smutsiga.
Vid fem gick jag på bio med Manges systerdotter och så UPP. Söt och rolig som alla Pixar-filmer men inte på långa vägar som typ Hitta Nemo eller Bilar. Dock helt klart sevärd.
Efter bion körde vi hem K och sen åkte jag och Mange och köpte pizza. Vi såg Wallander men Mange kände sig inte hundra och gick och la sig vid nyheterna och då vågar ju inte jag kolla själv :P Så det blev en ganska tidig kväll :)

///Gana

Kommentarer
Postat av: lena

snygga kläder

2009-10-21 @ 15:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0