Dålig uppdatering

Usch. Helger är verkligen inte min bästa bloggtid. Nu har jag varit sådär dålig igen.

Det som hänt är väl att jag syfröknade lite mer i torsdags, inte alls lika trevliga barn. På fredagen var jag på dagis igen och det var alldeles underbart. Alla ordinarie fröknar var på utbildning så jag var den småttingarna kände sig mest hemma med. Åh det var så mysigt. Var själv inomhus med 4 st under 2 år och en på 2½. Myyys!

På eftermiddagen var jag på fritids och det var också helt okej. Efter jobben gick jag och Mange till Gårdscaféet som hade after work. Vi blev kvar till nästan halv åtta och orkade inte gå hem och laga mat, så vi gick ut på Bygatan och åt middag. Påväg hem gick vi in på Leksandsbaren, men trots löningshelg OCH Matchdag (!) var det nästan inga där. Men det vart en riktig barrunda iaf :)

I lördags var vi hos Manges släkt och firade hans moster som fyllde år. Påväg hem shoppade vi loss på ICA Maxi och på kvällen var det tacos hos hans föräldrar.
Alla ungar var där och kvällen slutade i smått kaos :)

I söndags var vädret riktigt pissigt. Vi orkade inte göra nånting alls och gick inte upp förrän klockan var nästan 2. Vi tog oss iaf en sväng till Insjön och shoppade lite ljusslingor och en adventsljusstake på Clas. Jag hittade ett par hallonröda leggins på Lager 70 också som det blev.
När vi kom hem tog vi oss ut på en promenad i duggregnet och sen vart det soffan resten av kvällen.

Ja, så såg min helg ut.
///Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0