Bullmamma

Jag ska nog bli en bullmamma när jag blir stor. Det är liksom mysigt att baka bullar och sånt. Har varit så less på äckelvädret hela dagen och inte orkat sticka näsan utanför dörren. inte var det vidare stökigt hemma heller. Vad göra? Baka!

Så jag gjorde en till sats matbröd som jäste lite bättre den här gången. Tror vattnet var liiite för kallt igår. Medan dom jäste slängde jag ihop en omgång muffins. Hade dock bara 2 ägg hemma och hade verkligen ingen lust att gå o handla, så det blev inte så många, men för hoppningsvis goda.

Som tillägg till förra inlägget kan jag dessutom dementera att det är SNÖ i Leksand. Det är äcklig vit dimma. Vitt vitt vitt vitt. Blä! Hade det varit snö hade jag väl inte suttit inne o vart sur?!

///Gana

Kommentarer
Postat av: Bettan

i Örebro också..hela dagen! FY!

2009-10-20 @ 22:03:03
Postat av: hemligt

ååå vad gott med muffins. syns senare

2009-10-21 @ 15:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0