mitt fel? ditt fel? vems fel?

Alltså. Ringde Handelsbanken idag. Har ett VISA-kort som går ut i juni (dvs på måndag). Undrade varför  jag inte fått något nytt när de sa till mig för tre veckor sen att det var påväg.
Han kollade i sin dator där och konstaterade att jag helt klart borde fått kortet, vilket jag ju inte har.

Men det var väl bara att beställa ett nytt. Inte mer med det. Tack och hej.

Han ringer upp efter fem minuter.
Det visar sig att enligt systemet så har jag ju redan fått ett ersättningskort utskickat (det som försvunnit) och han kan då inte beställa ett nytt.
För att kunna det måste han spärra mitt nuvarande.
Så nu sitter jag här, med spärrat bankomatkort till nångång nästa vecka (hoppas jag!) då mitt nya bör komma. Suck.

Vems fel är det att det blev såhär?

///Gana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0