Kul att bo i en bunker

Är Sverige i krig? Behöver du en stund för dig själv? Välkommen att bo hemma hos Ehlins.

Här i betongbbunkern fungerar ingenting av teknikens alla under.
TV'n blir lite grynig och sprakig utan digitalboxen, internet fungerar när det själv vill och mobiltelefoner inomhus kan man glömma.
Igår låg internet nere i princip hela dagen. Idag kom jag in, och började skriva mitt livs längsta inlägg (läs föregående). Trycker på publicera. Internet har dött. Allt försvinner.
Hämtar min pålitliga 3-dongel. 1 plupp mottagning av 10. Går ut på balkongen. 3 - Jippi!! Här bör tilläggas att i skogen i Härjedalen - på Flon närmre bestämt. Där hade jag mellan 6 och 7 pluppar. Spännande.

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0