Jobba jobba jooobba

Igår var det back on track. Efter i princip en månads ledighet var det dags o tjäna lite pengar igen.
Var ute på Dalarö Hotel Bellevue där jag jobbade sommaren 2007. Ska jobba lite veckorna fram till Gotlandssemestern & bankjobbet där.
Igår var det frukost och städ på programmet, kan tänka mig att det blir mest sånt nu.
Än så länge är jag den enda som jobbar som inte är ordinarie men senare ska visst Oskar som jobbade med mig för 2 år sen tydligen också tillbaks. Kul!

Såhär ser mitt jobb ut.



Precis på gränsen ut i skärgården. Supermysigt och dagar som igår med tokvärme och solsken är det underbart att få vara i den miljön. :)



///Gana

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Å vad fint det ser ut! Nästan som saltsjöbaden :P tar det lång tid för dig att åka dit på morgonen? Om du ska jobba med frukosten, menar jag, den brukar ju börja okristligt tidigt... puss!

2009-05-28 @ 10:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0