Fartkamerahelveten

Började 7.00 imorse. Har ju ca 30 minuters bilfärd till jobbet längs Dalarövägen, som polisen tydligen högprioriterat med fartkameror på sistone. Sitter minst 5 stycken påväg ut.

Kommer ihåg alla men när den sista kommer så sitter jag o drömmer och tittar på den mötande bussen och är inte alls med. Poff! Blixt i ansiktet. NEJ!
Stirrar på hastighetsmätaren...strax under 70....det är 50 på vägen. Nej nej nej nej!!!

Så nu har jag gått runt hela morgonen med makalös ångest. Hittade en blogg med en person som åkt fast för att ha kört 21 km/h på en 50-väg förra året i april. Det kostade 3200 kronor. Känns okej med tanke på att min största ångest just nu är att bli av med kortet. Men min chef tror att man måste köra 30 km för fort på 50väg för det. Faaan så onödigt!

Nu ska jag städa rum och försöka förtränga ångesten. Finns inte mycket o göra ändå.

///Gana

Kommentarer
Postat av: Fjunis

Nä men Gana, hade du speedos på dig? är nog ingen fara ska du se.. kram

2009-05-29 @ 21:31:03
Postat av: Anonym

hallå där! nu är du väldans dålig på att uppdatera.. här väntar å väntar man på nå smaskigt..hur länge ska man få vänta?!:) puss

2009-06-01 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0