Duktiga jag

Idag har jag varit hemma och tagit igen mig efter nattens hemfärd. Vi fick inte biljetter från Visby förrän med sista båten igårkväll (?). 23.30 Avgång. 02.35 Ankomst. Sen 45 minuter bilfärd på det. Härligt!

Sov till kvart över 12 vilket iaf var skönt. Gick upp, åt lite frukost o tog en ipren mot mitt dunkande huvud.
Sen tog jag tag i livet. Detta klarade jag av innan klockan slagit halv 4.

- Duscha
- Byta lakan i sängen
- Tvätta en hel massa
- Boka service till Fabian
- Boka besiktning till Fabian
- Betala räkningar
- Koppla in stereon på rummet
- Packa upp allt jox
- Städa båda badrummen

Efter det lattjade jag med Helena. Vi åt korv med bröd & drack massor av vatten, pratade strunt och gick en lååång promenad genom skogås! :)

Nu ska jag sussa för imorrn ska jag upp o göra frukost till ett gäng bakistyper på DN som haft konferens på hotellet idag. Nice!

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0