Vit helg

Bestämde mig igår för att ta det lugnt hela denna helg. Efter jobbet åkte jag och Linnea till Funäs och handlade mat och köpte med oss kebab/pizza och tankade Fabian.
Sen var det godis framför Lets dance-finalen.

KR från klassen var gräsänkling och satt i Orsa själv denna helg så han kom upp igår på lite besök.
Idag gick vi upp vid 8 som vanligt och när vi kom ut till bilen insåg vi att det minsann kommit 1-2 dm puffpuffsnö inatt.
Elin lyckades ju bryta nyckelbenet i söndags när hon var hur cool som helst och hoppade svarta hoppen i parken (hon klarade det 3 ggr innan hon flög för LÅNGT!) så hon är ju inte askaxig. Hon har ett jättesnyggt band runt axlarna som gör henne helt handikappad och ger henne supersnygg hållning. :)


Såhär fin är hon när jag knutit på henne.

Men jag och KR var ute hela dagen och åkte puder, puder, puder och ännu mera puder medan Skid 9 påbörjade sin steg 4utbildning och mest stod i grupper och pratade.
Vi lunchade på brännet och fikade på Tusen. Mycket bra dag.

Ikväll ska jag vara hemma igen och inte göra nånting alls. Ska jobba imorrn och har ingen lust att hänga på Eriksgårn för 2436598745683465e helgen i rad :P Duktig va, mamma?

Ha en fin lördagkväll allihopa! :)

///Gany


Kommentarer
Postat av: den handikappade..

Väldigt duktigt poängterat att jag ju klarade det också! Tack;)

2009-03-29 @ 09:56:37
Postat av: mams

Raring du är SÅÅ duktig och jag är SÅÅ avundsjuk på gårdagen. Här är grisigt snöslask och grått. Å jag ska jobba nu och har noll lust, men jag ska skriva ... sedan.

Ta hand om Elin, nyckelben är jobbigt både för den drabbade och de runt om. Ask me!

Nu måste jag kolla in skidskyttarna. Kram å puss!!

2009-03-29 @ 12:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0