Utarbetad

Guuuud vad jag har jobbat idag. Vanligtvis har man 3 lektioner på denna skidskola. Vissa köriga dagar 4. Idag har jag haft 5.
Allt gick i ett och plötsligt var klockan 4 och liftarna stängde.
Jag tog Elin "nyckelbenet" Blomquist och sladdade in på Johannesgården. Slängde in dagens tvättmaskin nr 3 & 4 och sen åkte vi väldigt lättklädda (tur att folk inte har röntgensyn genom skidskolekläderna, allt var ju i tvätten) och så införskaffade jag längdkitet jag varit på jakt efter hela säsongen.
När jag skulle betala (eller Nyckelbenet fick betala, jag glömde plånboken på jobbet) så skulle jag ju få 15% i P-rabatt. Därefter var det 20% för nåt annat. Så hon i kassan sa "hmm, äh, du får 35%"
Så kitet för ca 4000 blev mitt för 2600 lite drygt.
Sen tvättades maskin 5 & 6 (så jävulskt med tvätt idag!) och vi såg lite tv i tvrummet där medan allt torkades.

Nu sitter jag vid mitt bord med mitt te och undrar hur morgondagen blir.

Natti.

///Gany

Kommentarer
Postat av: Emma

Ohh, schysst rabatt!

Ja, det är lite sjukt faktist... Att hästen jag rider nu nästan har samma namn som min döda... Lite spooky ;o) Tur att Amirette är vit & Amaretto var brun iaf...

Hoppas att allt är bra! Vet du vad... Jag & Micke ska köra OTB i sommar- haha! Ingen utav oss har något annat så WTF tänkte vi...



Ha det bra!



Kram

2009-03-31 @ 07:14:38
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0