Trötter

Somnade som en sten efter Beck igårkväll. Men när jag vaknade typ 9 timmar senare var jag helt galet trött. Tog mig dock igenom dagen utan problem men påväg hem var jag helt galet trött. När jag så kom hem kröp jag ner under en filt och slog på Ice age. En halvtimme (kanske?) in i filmen tänkte jag att "nej, jag blundar och lyssnar på filmen istället". Somnade direkt och vaknade till eftertexten.

Gick upp och tog tag i mitt liv. Bytte om och åkte till Ramis för att träna. Kan ju helt ärligt säga att jag HAR varit mer taggad på träning än vad jag var idag. Men höll ut i 40 minuter iaf innan jag gick och duschade.
Nu blir det snart sängen för att försöka vara mer utvilad imorgon, börjar ju dessutom 8 imorrn eftersom det är träning.

Natti.

///Gany

Kommentarer
Postat av: mams

Man får vila ibland, darling!

2009-03-23 @ 22:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0