Solsken i blick - men snöstorm ute

Ja det var den solen. Idag har vi haft snöstorm (25 m/s) med lite växlande solglimtar. Men det gör inget. Mina barn är så himla mysiga och roliga och jag har så himla kul med dem hela tiden! :)
Var på gymmet med Hedda igår och körde ett monsterpass. Sprang, rodde, cyklade och styrkade. Idag har jag träningsvärk (jippi!) och är sjukt trött.
Ska nog ta en liten powernap innan innebandyn kl 19.

Igår kom förresten mina o Elins HM-kläder. Eller iaf delar av dem. :) Fick mig en sjal och en kofta med tillhörande linne. Skickade tillbaks jeansen eftersom jag köpte ett par andra i Vemdalen i söndags. Så himla underbart med vår/sommarkläder. Snart är det varmt och underbart o fint!

///Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0