Snörök på fjälle

Nu har det varit 2 köriga dagar.
Efter jobbet igår tog jag Sabine i handen (nästan iaf) och efter uppladdning med festis och morotskaka begav vi oss ut i de Ramiska längdlöparspåren.
VI tog oss hela vägen hem till Bruksvallarna och lyckades med lite möda hitta ända fram till dörren på Flon. 1½ mil och vi kände oss såå duktiga. Vi firade med korvstroganoff och ris och te och popcorn till efterrätt. Efter det var det bara att klä på sig igen och ta Fabian tillbaks till Ramis där det vankades kvällsskidåkning. Satte en "storslalombana" med Fredrik för ett par radie 10 skidor typ :D intressant med Supershapen men suverän för turistsladdarna :)
Vid elva stängde vi igen backen och gick in på afterski.
Den blev längre än planerat och efter lite efterfest hos Frippe i Chateaut (Läs: Målhuset) kom jag och Hedvig i säng på Lillramis vid strax efter 3...
Upp och pigga och glada (iaf glada och vackra påsar under ögonen) vid 8 och på't igen.
Efter jobbet idag hade Fredrik och Frippe (läs: Festkommittén) ordnat med skotrar så vi tolkade upp på kalfjället i skymningen till Össjöstugan. Där väntade mat och öl i mängder. Vid halv tio åkte vi tillbaks ner och jag och Tone åkte hem till vårt kära Flon. Fick äntligen duscha (vart inte mycket av det igår, usch!) och nu ska jag gå och lägga mig med ipoden och sussa sött på lilla örat. Imorrn är det äntligen fredag igen. :)

Puss o kram
///Gany

Kommentarer
Postat av: fjunis

bra kombinerande med massa fest och längd och banträning=).. man känner sig inte lika dålig, jag vet!

2009-03-05 @ 23:00:57
Postat av: Anonym

vældans vad ni passar på medan jag ær borta..;)

2009-03-06 @ 11:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0