Skoterraggare

Igår efter liftens stängning samlade vi ihop vår lilla skidskola och gick vår väg med hjälmar på huvudet.
Vi gick förbi LillRamis och stannade vid skoteruthyrningen. Sen gick vi ihop 2 och 2 och så åkte vi skoter!
Vi åkte upp på fjället till Klasberget där vi kom upp precis lagom tills solen gick i moln.

Men Stefan och Frippe hade packat med varm choklad, bullar, mackor och lite öl. Där satt vi sen på pusselgolvet från LillRamis och mös och hade allmänt jättetrevligt. Sen var det förarbyte och så körde vi tillbaks.
Jag åkte med Frippe och när vi passerat Össjöstugan skrek han åt mig att åka rakt på istället för att svänga med leden. Sen skrek han bara GASAAAAA!!! och det enda jag ser är en hängdriva....nerifrån...

Vi flög upp över kanten, skotern rakt upp mot himlen och jag såg mitt liv passera i revy. Och sen landade vi. Det var aaaascoolt och jag var svinrädd! :) Men jag hoppade med en skoter. Jag är sååå tuff!

Efter skoterfärden gick vi upp på 720 och tog lite o dricka och sen blev vi bjudna hem till chefen på Retrokväll med skidfilm från 90talet och ABBAsingstar.

Tänk vad vi har roligt.

///Gany

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Coolt... Du är skit tuff ;o)

F-N vad gött ni verkar ha det- avis!



Kram

2009-03-21 @ 15:38:04
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0