Skidvila

Imorse fick jag sova. Vaknade tjugo över elva. Helt sjukt! Så länge har jag inte sovit sen jag hade lunginflammation i Österrike. Antagligen hade jag ett visst sömnbehov att tillfredsställa?

Åt en lugn frukost med Hedda och vi kollade slalom från igår på tv.
Sen åkte vi till Ramis och påvägen slängde jag in vår köksduk och en t-shirt som Sabine (!) spillt vin på i fredags.
I Ramis vallade jag mina jobbskidor och sen tog jag en tvåtimmarsfika med Snowroller-tittande med Frippe och Jocke. Efter det åkte jag hem och städade hela vår lilla lya. Elin kommer ju ikväll och jag tänkte att det skulle vara rent och fint då.
Har haft jeans på mig hela dagen och känt mig riktigt stadsig. (Läs: som en som bor i en stad)

I och för sig har jag inte direkt längtat ut i backen då vädret varit riktigt ruggigt. Snö och storm = snöstorm och grått och äckligt.

Nu blir det snart parlamentet och beck på det. Och chokladglass med chili.

///Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snö och storm.. = smöstorm. Haha, du är så söt!



Jag vill också ha tjejkväll med dig! Eller äta & dricka vin på bowlingen.. Åh :)

2009-03-08 @ 21:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0