Puderdos(a)

Fortsätter ordlekarna från igår (de verkade ju gå hem, haha)
Undrar dock vem som ville dricka vin med mig på bowlingen? Har mina aningar men det blir ju roligare om ni säger vem ni är kanske? :)

Imorse var det ny vecka (brukar ju börja på en morgon, och oftast måndagar). Har denna vecka Fräsare, Svängare och Smygare. Det vill säga, svart 6-9år, röd 6-9 år och grön 6-9 år.
Tog med mig fräsarna upp direkt på morgonen och vi drog bort till Skarsliften. Tydligen hade snöstormen från igår släppt ifrån sig en hel del för det var helt sjuuuuukt med puder. :)
Jag måste varit världens mongolärare som bara tjatade om "åååh, kolla va myyyysigt!" och "KOLLA! INGEN annan har åkt här!!" osv. Tror inte att mina adepter uppskattade underlaget hälften så mycket som jag. :)

När jag slutat för dagen vid tre drog vi ut och åkte allihopa och då bjöd jag Hedda på ett skratt när min skida löste ut mitt i skogen. Fick mig ett ordentligt snöbad och snö innanför kläderna. MYS!

Ikväll var jag och simmade så nu blir det nog lite satc och sova. :)

Morgonclinic imorrn med sista banträningen innan SM....

///Gany

Dagens citat:
"Madicken....det läcker in i byxorna" (Jag vet hur det känns)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0