Övertaggad?

Hmm....det känns inte helt okej inför SM imorgon. Jag har blivit övertalad att ha fartdräkt. Fartdräkt kan vara världens mest taggade plagg (förutom Hajdräkt i simning kanske)
Har dessutom lånat den från en local här uppe som var sjukt duktig innan hon skadades förra året. Man kan ha en fartdräkt och så kan man ha en sjuuuukt taggad fartdräkt. Dit hör alla gamla landslagsdräkter. Vad tror ni jag har?
En gammal italiensk landslagsdräkt med Fila och Alfa Romeo tryck....

Vad har jag givit mig in på?
Jaja, man får ju i alla fall gå på bankett sen. Det är ju kul :)

///Gany

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hanna, asså om du inte lägger upp en bild på den där fartdräkten blir jag nog förstörd för resten av livet. MÅSTE se!!! XD

2009-03-14 @ 13:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0