middagsbjudningar

Denna vecka har jag haft svart bälte i middagsbjudningar.

Tisdag: Ingen innebandy eftersom hyranfolket lyckats få nyckeln inlåst hos Jesper som var i Sthlm (som vanligt, klantosar). Helena kom och hälsade på mig och Elin och Elin bjöd på sin specialgratäng gjord på kyckling, spagetti och beasås. Mycket gott! Supersmaskig fruktsallad blev det också. Helena vart så nöjd med sitt skärande så hon tvingade till sig en bild i bloggen. Såhär såg det ut:



Onsdag: Fotografen som springer runt här om dagarna ville ha foton från Solbrännet så jag, Elin, Jocke och Hedda fick ju ställa upp ganska ofrivilligt. Det var den sjukaste middagen/fototagningen jag någonsin vart i närheten av. Kan vart det stelaste i världshistorien men bilderna blev faktiskt helt okej efter lite fotoshoppande. Vi fick ju iaf fri tillgång i baren medan vi fotades och gratis buffé så det var ju helt ok! Hedda och jag gick och bastade och duschade på hotellet och sen gick vi på club pelikan och shakade lite så i torsdags var jag lite tröttis.

Torsdag: Våra lilla "middagsgrupp" har inte setts på ett par veckor men nu låg turen hos Hanna, Peter och Mikaela att laga mat till oss andra. Det blev hemgjord pizza och hemgjord apelsinglass serverad i apelsinskal till efterrätt. Sjukt gott! Sen såg vi på Aladdin och alla var glada, trötta och mätta (och nyktra, det är bara saft när vi har våra dejter) som vanligt!

Fredag: Jag och Elin ska slänga ihop lite tacos och äta så att vi kan ta med oss tacossallad som lunch imorrn på SM.

Lördag: Inte där än, men det blir ju bankett i Klövsjö med 3rätters så det brukar ju vara helt ok!

///Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0