Känslan sitter kvar...

Yeah!
En av killarna i hyran kom fram idag på after skin o sa "Hanna, jag har feta blåmärket på låret från att du sköt på mig igår".
Yees, jag har fortfarande lite takter kvar i innebandyn. :) Har dock själv 3 troféer kring vänster knäskål. Mycket vackert. Men på skogshuggarbandy är alla medel tillåtna. :)

Idag är det våffeldagen. Vi har sökt land o rike runt i Härjedalen på jakt efter ett våffeljärn och döm om vår förvåning när våra grannar under sitter på ett DUBBELJÄRN! :) Nu blir det våfflor till efterrätt.

Efter det bär det av till Funäs för lite förfest med flickorna från skid 9. SCoTTarna är ju här denna vecka och har Prep inför steg 4 nästa vecka. Så ikväll ska vi alla ut på personalkvällen Pelikan och förlusta oss. :)
Solen har skinit i 2 dagar och jag och Sabine var ute o shredda med tyska som modersmål på eftermiddagen. Livet leker. :)

///Gany

Kommentarer
Postat av: Anonym

å så drar vi förbi klövsjö en kväll också;-).. kramis

2009-03-26 @ 20:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0