Innebandy?

Idag var en bättre dag. Igår började ju dagen bra med att Fredrik köpt Jenka-tuggummin till mig påväg till Åre, men sen gick det som bekant utför. Idag började den skit, med att jag glömde bort clinicen och därmed missade en viktig träning i banåkning innan SM nästa helg. Dock blev dagen helt okej med finväder och gladare barn.
När jag kom hem insåg jag att underklädslådan gapade tom (i princip iaf) så det blev till att åka in till Bruksvallarna o tvätta. Så nu har jag pendlat mellan tvättmaskinen och hemma i 1½ timme (2ggr tor) och snart är jag klar. Sen blir det förhoppningsvis innebandy. Har varit där 2 tisdagar i rad och jag och Rolle har då varit de enda 2 där, dessutom utan nyckel. Men nu träffade jag Curry o hon sa att iaf hon o Totte var på och de har dessutom nyckeln så det ser ljust ut.
Ska ladda med lite choklad nu. :)

///Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0