In Sweden they call it a kick

När vi kom hem igår eftermiddag sken solen fortfarande och plötsligt slogs jag av en chockerande (för o va jag!) idé!

- Elin, kan vi inte ut o åka spark?

Elin tände såklart på idén så vi ringde Jocke och frågade om vi fick låna sparkarna. Helena kom och gjorde oss sällskap och vi uppdaterade varann i helgskvaller sådär som bara tjejer kan.
Min karriär på en spark är ju hyfsat kort så jag var mest livrädd :P Men kul var det och nu kan jag både svänga och åka i backar.
Vi avslutade på Jockes trappa som han grävt fram. :) Myyyys med vår!



De tre musketörerna.



HerrLena racear!



Elin myser i solnedgången.



Och vi bara glassar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0