Haschplanka

Ja, vi firade igår. Astin flödade och alla var glada (mest jag, Aron, Hedda o HG). Kom hem i natten och fick sovmorgon för en gångs skull.

Åkte med Tone till Ramis och bestämde mig snabbt för att åka bräda.
Under hela den här säsongen har jag inte kunnat med att åka bräda utan att känna dåligt samvete för att jag inte tränar på skidorna. Men så igår när jag klarade steget äntligen var det som om allt släppte.
Jag känner ingen som helst press längre, jag kommer få njuta av våren och åka precis hur jag vill och vad jag vill.
Det var sjukt roligt att åka bräda och Frippe och jag brände på.

Tror helt ärligt att jag ska ha en brädperiod framöver. :) Kul o göra nåt annat.

Nu ska jag se klart denna sjukt läskiga beckfilm och sen sova sött på mitt öra.

///Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0