Beauty treatments

Åååååh säger jag bara.
Var in på Spa't idag och bokade tid för fransfärgning. Fick tid klockan 7 ikväll.
Tänkte vara duktig och träna efter men var helt sjukt otaggad så jag åkte bara dit och blev ompysslad.
Det var så otroligt skönt att lägga sig på den supermjuka massagebänken, blunda och bli helt omhändertagen.

Att gå till frisören är ju bland det skönaste som finns, eftersom jag älskar pill i håret. Men det här var nästan ännu skönare. Tänk er någon som rör jätteförsiktigt vid ögonlocken när man ligger och blundar och det är knäpptyst runtomkring.
Fick sån himla lust att boka på typ 100 behandlingar till. Men det kostar ju tyvärr.
Blev väldigt fint iaf och nu ser det ut som om man är sminkad hela tiden. Asbra.

Nu är Jocke här och jag, han och Elin ska se på Grease när Elin rullat klart chokladbollar åt oss. :)

///Gany

Kommentarer
Postat av: Nattis

Ååå... Jag vill också...

2009-03-26 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0