Vardagsfin

Åh vad jag älskar att ha gott om tid på mornarna. Idag är en perfekt "morgon".
Sovmorgon och låååång frukost. Dusch och lite allmän uppfräschning med fina naglar och djuprengjort ansikte. Sen det roligaste. Garderoben & Stylinggrejor.
Nu menar jag ju såklart inte att se ut som en balprinsessa. Men bara få ta på sig nåt liiite mer genomtänkt än en t-shirt & jeans som ligger tillgängligt.
Och att få fixa i håret så att det kanske till och med kommer vara fint klockan 15 i eftermiddag. Har ju tre hål i öronen och det vanliga är att två av dem är tomma alternativt har samma örhängen som sist när jag hade tid att välja och en liten silverplupp i det tredje.
Hade ju vart kul o få sminka sig lite också, men jag sparar på det till efter optikern, jobbigt att prova linser med mascara på.

Och regnar bara strilar utanför fönstret. Inte har jag bråttom ut inte!

///gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0