Sveriges trevligaste kassör?

Lovade ju i förra inlägget att berätta om mitt besök på systemet i måndags.
Det flöt på precis så enkelt som ett besök på systemet ska men jag ska nu lyfta fram en anställd.

På Systembolaget i Handen jobbar en kille (F) som borde tilldelas dagens ros oftare än en gång.
Han är relativt nyanställd och jag har stött på honom i kassan tre gånger.
Alla gånger är han hypertrevlig, tittar upp och ler när man kommer. Är man dessutom kategori yngre (som jag) och visar fram leget innan han hinner fråga, då blir han helt överlycklig!
Han tar emot leget tittar på det och säger "Tack Hanna, tack för att du förstår våra regler." Så ler han, säger slutsumman och önskar en trevlig midsommar.

Paus.

Tittar upp. Ler. "Hej, välkommen!"

Tänk om alla människor som jobbar i en kassa var så!

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0