Bröllop

Igår var vi på bröllop i Rättvik. Det var en kille på Manges jobb som gifte sig. Tur med vädret hade de verkligen - 30 grader och strålande solsken. Mange höll på o smälta bort i kostym med skjorta och väst, men fy vad fin han var. Snyggare än brudgummen (fast det får man ju inte så jag sa att han va näst snyggast)
Festen var i en Bystuga i Vikarbyn strax utanför Rättvik.





Hårt blev det och idag har jag mått hundra gånger sämre än jag förtjänar.
Nu ska jag sova och imorrn far jag hem till Sthlm.

Kommentarer
Postat av: bettan

vi badar nån dag!! :D

2009-06-28 @ 22:42:18
Postat av: Nathalie

Vad fina ni båda var! Jag vill också gå på bröllop :) ska vi ses i veckan ellar? puss

2009-06-29 @ 10:31:12
Postat av: fjunka

verkar ju kalas.. men tycker du verkligen att -30 grader är bra sommarväder?=)

2009-06-29 @ 11:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0