3 fina flickor (utan inbördes ordning) ;)




Bara för att man jobbar varje dag behöver man ju inte vara osocial.
I söndags väntade Helena med bäddad säng (min alltså) när jag kom hem från jobbet och föreslog bio i ösregnet. Hon vet vad man behöver!
Vi såg I love you, man. Mysig kärleksfilm med fnitterhumor. Perfekt!




Igår efter jobbet betade jag av systembolaget inför midsommar (mer om det i nästa inlägg) och plockade sen upp Bettan & hennes syster på ICA Maxi. Vi spenderade kvällen i hennes soffa med kladdkaka, film och prat (mest om våra fantastiska pojkvänner faktiskt, nördar)
Så skönt att hon är hemma på normalt avstånd igen :)



Idag ska jag träffa världens bästa bästis Alle när hon nu får sluta från sina små tanter och andra som hon passar upp på om dagarna på Hemtjänsten.
Vi får se vad vi hittar på, men eftersom solen (!) faktiskt syns idag blir det kanske en promenix.

///Gana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0