Why men?

Satt på tåget hem idag och lyssnade på radio i min nya älskling (rosa telefonen jag visade i våras). såg mig omkring i min del av tåget och ser att alla vi i mitt lilla hörn sitter med hörlurar i öronen.

Mycket lustigt.
Hursomhelst. Efter en stund börjar 2 män som sitter brevid varann att jämföra telefoner. Jag tror (hörde ju inte direkt samtalet med radio i öronen) att det började med att den ena frågar om den andra har en iPod. Svaret blir att det är en iPhone. Plötsligt är de två främlingarna som uppslukade av varandras teknologi. Det jämförs, diskuteras och pratas tills den ena plötsligt inser att han ska gå av.
Varför är killar så himla nerkärade i allt som har med prylar att göra? Jag menar, tjejer må gilla smink, kläder etc. men vi börjar knappast diskutera det så fort vi ser nån annan tjej. Så gör ju killar med teknikprylar. Plötsligt är alla vänner.
Kanske en tanke att sända FN...?

Håller iaf på att ladda min kära iPod nu för att den ska ta mig på en springtur. Den har nu laddat i 7 minuter. Tror ni det räcker? Jag tänkte inte direkt löpa långt, bara döva mitt dåliga samvete en smula.

TjInG o pLiNg! (haha, tänk när vi sa så Bettan!)

///Gana

Kommentarer
Postat av: bettan

hahahaha, jaaaa det var inte igår. ska fan börja säga så igen! :D

TjInG å pLiNg

2009-07-15 @ 22:26:00
URL: http://mosterb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0