Telefonkö

De senaste 2 dagarna har jag haft svart bälte i telefonkö. Det är alltid drygt att bara sitta, särskilt som de hos ett företag spelas musik i bakgrunden. Vanligtvis brukar det ju vara typ hissmusik, men inte här. Tänk dig istället att du har ett keyboard med såna där färdiga melodier. SÅN musik är detta. Efter ett tag igår kom jag på mig själv med att sitta och nynna melodin. Man blir helt galen!

Men idag tog det ändå priset. I ett annat företags telefonkö möts jag av följande röst:

"Hej och välkommen till *****. Ditt samtal är placerad i kö. Du har just nu nummer ETT i kön."

*tomma signaler går fram*

"Det är fortfarande kö. Vi tar strax emot ditt samtal"

*tomma signaler*

"Ditt samtal är placerat i kö. Du har just nu nummer ETT i kön."

HALLÅ!!!?? Borde jag inte fått nån att prata med om jag har nummer ett i kön?!

Fick tillslut komma fram iaf. Där blev jag bortkopplad i ungefär 7 minuter. Höll på att somna. Efter 4 minuter kom hon tillbaks och sa "Hallå? Ja, hej ursäkta. Dröj kvar ett litet tag bara." Väntade 3 min till.
SEN fick jag iag hjälp. Tack tack.

///Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0