Skiiiiiit

Satt ju på Manges dator och skrev jobbansökningar så tangentbordet glödde halva helgen. Hans supermoderna dator är dock inte utrustad med Microsoft Office, så jag skrev allt i Works, som påminner väldigt mycket om Word. Mina gamla Word-dokument gick finfint att öppna i Works så jag tänkte att det blir väl samma sak omvänt.
Icke.

skulle skriva ut en ansökan på jobbet nu och inser att det inte går att öppna dokumenten. Får en hemsk tanke att alla jag skickat till antagligen inte heller kommer kunna öppna dem. Svischar in på mailen fort som attan. 1 nytt.
Från borlänge där jag sökt 5 olika tjänster.

"Hej Hanna. Vi har tagit emot din ansökan men kan inte öppna filerna. Var vänlig försök igen. Mvh X"

Faaaan!

Så nu blir det till att rusa hem ikväll och ha telefonkonferens med karln för att få över allt i Word. BAJS! Kul att det dessutom var sista ansökningsdag idag.

///Gana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0