Regn i Rättvik

Imorse sov vi ut till tio. Det var sååå skönt! Efter en seg frukost och stirrande på regnet bestämde vi oss för att hitta på nåt. Vi började med att gå upp på byn o köpa Manges veckoliga trav.

Sen bestämde vi oss för att åka till Rättvik och gå på konditoriet Fricks som ligger där. Det blev prinsessbakelse och Sockerdricka. Supermys.



Efter fikat gick vi bort på gågatan och kollade cyklar på Team Sportia. Sen gick vi in på Randiga Rutan och hittade 2 koftor till míg. Är i ett stort behov av en svart kofta då min är full av hål så när den kostade 99:- var det inte mycket att tänka över. Sen blev det en mysig höstkofta också för 200. Värt!



När vi kom hem skrev jag jobbansökningar och Mange städade och rensade i walk-in-closet-en. Det kommer blir bra om vi bara får lite ordning på förvaringen.
Har tvingat honom att rensa för annars får jag inte plats med mina kläder sen. :) Och då vart det minsann fart.



Nu ska vi gå o handla mat och sen senare kommer Manges föräldrar förbi och får ett glas vin eller nåt.
Ha en bra kväll!

///Gana


Kommentarer
Postat av: Mams

Varför regn i Rättvik när man kan ha sol på Gotland? Vi kom hit ett dygn tidigare p g a båtkrocken och solen lyser. Man njuter! I morgon lutar åt en dag vid havet, typ!

2009-07-25 @ 18:51:27
Postat av: bettan

Vet du hur länge jag har varit sugen på en princessbakelse?! Sjukt länge!! Blir aldrig av att jag äter nån för det har dom ju inte överallt nu för tiden, det ska ju vara så hiiiimla modernt!

2009-07-25 @ 19:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0