Gör mig villig!

Jag har försökt och försökt och försökt hela sommaren att bli lika träningsnarkomanig som jag var i höstas. Då höll jag på nästa varje dag och gjorde nåt och jisses vilken skillnad det blev. Piggare, starkare, bättre flås, snyggare. Suck! (Askungen blick)
Men det går bara inte! Jag finner ingen motivation. Den här sommaren har jag tagit mig ut och sprungit 4 ggr.
Skäms när jag tänker på det, så jag tänker inte på det.

Har blivit expert på bortförklaringar: "Jag är lite lite lite lite förkyld. Kanske?" "Jag måste tvätta och städa hemma" "Jag ska träffa ***" "Det är för varmt" "Det regnar" "Det är för kallt"
Hjälp mig rå!

///Gana - Turning into this soon:


Kommentarer
Postat av: Fjune

Ska ge dig lite mer ångest. Jag löper i snitt 6 dagar i veckan á 9 km=).. Get fit oh yeeah!

2009-07-22 @ 12:26:08
Postat av: Elin

Gör mig å Tone sällskap på FunBeat.se.. Där kan alla se hur mycket(eller lite) du tränar..det borde vara en motivation!:) Puss

2009-07-22 @ 21:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0