Gåttland

I lördags anlände jag och karln underbara gotland för en veckas semester. Det började bra med rökt fisk från Sysne på en klipphäll i solnedgången. Varmt i vattnet men för mycket mygg o kylig luft för bad.

Igår började dagen mulet så vi tog en tripp ner på södra delen o spanade vindkraftverk och annat intressant.
Sen hittade vi solen i Sandhamn där vi picknickade i lä bakom en buske. Vi åkte vidare upp mot turistfällan Tofta där jag faktiskt aldrig varit under mina hundra gånger på ön.
Där låg vi tills solen gick i moln och då åkte vi hem igen. 

Mange tvättade Fabian och jag gjorde middag. Efter det spelade vi kubb med ungarna och sen gick vi en kvällspromenad med hundarna.

Trevlig start!

///Gana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0