Gårdagens STORA händelse

Igår när jag gick hem från jobbet hände det. Jag har länge funderat på varför jag aldrig sett Blondinbella i verkligheten på stan. Hon är ju alltid ute.

Tog upp mitt fina lila SL-Access kort ur väskan och blippade i spärren. Gled igenom smärtfritt lyfte blicken och....DÄR! öga mot öga med Sveriges största bloggerska i en hundradels sekund.
Haha.

Gick förbi och tog rulltrappan ner. När jag står i trappan (på höger sida såklart) kommer hon och skyndar förbi. Nere på tunnelbaneplattformen slinker hon in i en tunnelbana och försvinner. Vilken upplevelse!

Så, hur VAR hon? Jo, lite för blekt hår, vardagsklädd, snygg väska, pipig röst och otroligt dålig hy. Hon brukar ju diskutera sina akneproblem i bloggen och ibland när hon är osminkad på bilder så ser man ju att hon har lite problem. Men i verkligheten var det faktiskt mycket värre än jag trodde. Sen kanske hon hade en dålig period nu eller nåt.

Låter jag som en stalker? :D

///Gana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0