Internet! (dag 29)

Sanne hittade internet hemma! Nån granne verkar ha nåt som vi tjuvsurfar på nu :)
Ascoolt! Nu kan jag nörda lite framför datorn innan jag ska krypa ner i sängen med en av Sannes sjumiljarder filmer som hon har :)
Imorrn har jag o Carro stora planer på G! Först blir det först i backen för att njuta av all snö som föll idag (iaf en dm o fortsätter det som nu har vi minst 2 till imorrn!)
Vi skidar till lunch (hon är antagligen stand-by men jag är ledig) o sen åker vi snabbt hem o duschar fort som galningar. Sen tar vi bussen till Zell för att undersöka köpcentret och H&M (!) där! :)
Efter det hem igen, till Palettis (skidlärarhaket) för lite drinkar och sen är det Karaoke på ett ställe här. Vi är hur taggade som helst! :)

Hörs sen då!
///Gany

Kommentarer
Postat av: Mams

Åhh, nice dag, å ha en kul kväll.

2009-01-15 @ 10:07:32
Postat av: Mams

åhh, nice dag. å ha en kul kväll

2009-01-15 @ 10:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0