Dag 25

Lördag igen.
På lördagar är ju de flesta här lediga men eftersom jag var sjuk så länge så önskade jag lite jobb idag.
 Fick en lektion klockan halv ett med en italienare (!). Helt ärligt så är ju min italienska lite knackig just nu, men med hjälp av Google Översätt som jag fick av Andy, kunde jag översätta lite användbara ord som jag sen stajlade med.
Efteråt after-skiade jag lite med han o hans flickvän så allt gick finemang.
Nästa vecka är det lågsäsong igen och risken är att jag inte får nå jobb på hela veckan. Men men, det blir nog bra ändå. Vädret är ju topp så en vecka med friåkning på glaciären i solskenet vore inte helt fel.

Har även hittat en älskling jag ska köpa. Rea på computer City o allt :)
Ha en go kväll!

///Gany


Såå fin!

Kommentarer
Postat av: mams

Ja den är fin!!

2009-01-11 @ 00:22:04
Postat av: Anonym

Ja den är fin!! Är du brun eller ... ska vi blekansikten jobba på färgen på isen eller?

2009-01-11 @ 00:23:00
Postat av: Nittilojj

Vad roligt du verkar ha det ^_^ jag läser din blogg varje dag! Eller ja, så ofta du skriver i alla fall :) Jag vill också ha den där, fast i rosa. Funderar på att köpa den på något seriöst varuhus i Thailand (tänker inte ens försöka mig på piratkopiorna, de lär vara värdelösa), det är nog ännu billigare där, fast jobbigt om det blir något knas på den för då kan man ju inte direkt gå tillbaka och kräva en ny... puss!

2009-01-11 @ 17:43:01
Postat av: KR

Köpte en sån till min flickvän i julklapp, dom är riktigt coola och framförallt snygga! Fasen vad avis jag blir på din timlön, sånt kan man inte se fram emot i GK direkt...

2009-01-12 @ 15:13:19
URL: http://www.krhennersten.se
Postat av: Mange

Ja de där är riktigt coola och bra hanna. jag köpte en när jag var i Usa, den funkar grymt bra! :)

2009-01-12 @ 20:21:12
Postat av: sandra

Åh Haneypie, jag fick en sån av Tobbe Tomte :) En rosa! Hur bra som helst.



Kom hem snart.

2009-01-13 @ 13:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0