dag 24

Idag har jag busat. Tog ledigt idag och mötte mina israeliska elever klockan 11 utanför skidskolan. Vi åkte deras hyrda Audi a4 (karln var bland de sämsta bilförare jag stött på) till Zell am See och åkte upp med liften. Förhandlade mig till en timlön på 40 Euro (cirka 400 sek) och åkte sedan med dem i två timmar. Sedan åt jag lunch i solen 80 Euro rikare och sen åkte jag upp till toppen och tog ett bautaåk hela vägen ner till bussen.

Väl tillbaka i Kaprun mötte jag Ralph som ansvarar för våra löner.
Eftersom jag bara är tillfällig lärare får jag min lön i cash så med mina totala 6 jobbdagar, 6 sjukdagar, 1 bardag, 112 Euro för accommodationbonus (eller nåt) och lite stand-by dagar fick jag med mig 708 Euro! Så nu är jag rik. :)
Mycket bra! :) Trodde inte jag skulle tjäna såå bra så nu är det mycket gladare.
Nu ska jag och Carro bädda ner oss i sängen med massa ljus, choklad och en film! :)

Puss o kram
///Gany

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!! Här myser ja i soffan med Lets dance medan Ante är på stadslagsuttagning å Leffe på bandy. Mys och ha en bra tjejkväll. Du behöver det, kramar,

2009-01-09 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0