Dag 23

Idag är jag less. Dåligt väder, stand-by utan nåt o göra. Antagligen utan pojkvän. Det mesta suger faktiskt. Ikväll ska vi iaf äta gratis pizza på Baum bar och glömma allt skit.

Eftermiddag:
Fick en lektion till slut. En israelisk kvinna som åkt upp högst upp i barnområdet och fått kalla fötter och satt sig på backen där. Åkte med henne i en timme och tillslut tog hon hela backen ända uppifrån. Hennes man var så nöjd så han ville hyra mig privat imorgon för att åka i Zell Am See. Skrev upp mig som ledig på skidskolan eftersom mannen erbjudit mig 60 Euro i handen för två timmar istället för att betala 60 Euro för en timme i skidskolan.
Så gör nu en riktig fuling men kommer ju tjäna storkovan på det och dessutom åka i Zell där jag inte varit än. Blir nice.
Solen kom på eftermiddagen också, men singel verkar jag vara. Så nu blir det snart dunder after-ski o kanske pizza!

///Haney - lite gladare iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0