Dag 16

Fy fan vad detta suger nu alltså. Fjärde dan hemma och idag känns det som jag är sämre igen. Näsan och halsen är ok, men jag hostar som en galning och Eucalyptus-grejen hjälper inte längre. Dessutom tror jag att jag har feber igen.

Imorgon blir det doktorn för diagnos och ordentlig medicin. Som tur är ligger doktorn bara rakt över gatan så det är i alla fall nära. Första gången man bor på rätt ställe..

Gårdagen blev ju inte direkt superlyckad. Sov på eftermiddagen för att orka med kvällen och tog mig ut vid sex för att se på skidskolans fackeltåg. Efter det gick vi till ett hotell och drack lite öl som chefen bjöd på. Då mådde jag helt ok (typiskt, huh?)

Sen gick vi hem och duschade och åt lite och skulle sedan bli bjudna på mat av Flo, men han var borta så vi hamnade på en bar vid torget där alla väntade på tolvslaget. Själv satt jag på en pall mesta tiden och drack inte en droppe.

Vid tolv var det helt galet. Det kändes som om man stod mitt i raketuppskjutningen. Jag såg till och med en raket som for längs marken och exploderade längre ner på gatan invid en husvägg. Crazy!

En stund efter tolv gick jag hem och la mig, kände mig då rätt risig men sov till två i eftermiddags. 13 timmar typ...!

Nu hoppas jag verkligen att den här skiten går över för såhär hade jag inte tänkt att min alpresa skulle vara!

Gott nytt år till er alla hur som helst!


///Gany

     
Fackeltåg a lá skidskolan   Carro med fackla     Walter på bordet.

     
Carro o jag fular oss.         Kati & Annuska.        Gott nytt år!


Kärleksparet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0