Vitt vitt vitt

Alltså, nu har det snöat i tre dar...
Hade jag varit i Alperna hade de kommit typ 1 meter snö vid det här laget. Minst!
Nu är jag inte det, utan i Ramis (älskade Ramis, no hard feelings) men vi har väl sammanlagt fått 1 dm, optimistiskt mätt...
Igår var det iaf after-ski på nya toppstugan. Den är jättefin och bra mycket större än jag trodde. Kan nog bli en varm choklad eller 2 där under säsongen.

Idag var jag duktig och tog tag i puckeleländet. Puckel var ju det enda jag kuggade i på steg 4 och i år har jag gett mig faan på att klara den, så nu jävlar ska det tränas. :) Åkte fyra åk idag - utan att bli arg! Bra HANNA!!!
Ska nu införa "ett åk om dagen"-principen, plus lite heldagar under helger osv. Fan om jag inte klarar det. Imorrn blir det dock puder, men lite puckel med. :)

Nu har jag gurglat klart med floursköljet så nu ska jag bara smyga in till Elin som sover sött på sitt öra och sänka mig in i drömmarnas värld. Imorgon är en stor dag :)

///Gany

Kommentarer
Postat av: mams

... hmmm... det där sista lät tvetydigt.

2009-02-07 @ 20:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0