Vikarie

Imorse skulle jag ju äntligen få jobba o ha två privatlektioner. Icke sa Nicke.
Johan var sjuk o blev hemskickad och ersättare blev undertecknad. Jag kastades plötsligt in i barnskidskola och jisses, det var som att nån blåst ur min hjärna första lektionen. Hur gör man?
Lyckligtvis hade jag praktikant-Hedvig från SCoTT med mig så vi kunde slå våra huvuden ihop o lösa det hela på ett bra sätt :)
 
För första gången på 6 dar snöade det inte utan istället sken solen från klarblå himmel = SVIIIIIINKALLT!!!
Hade tre tröjor, 2 jackor, 2 par vantar, 4 par byxor, fleecekrage, pannband, hjälm, skidstrumpor & pjäxor (med värmare!!).
Överlevde dagen och som vanligt avslutade jag o Hedvig med puckelträning.

Tisdag som det är var det innebandy med liftgänget (läs: gubbar/killar) i Bruksvallarna. Kul som tusan men vi var bara 5 st. Jag, Hanna o Elin från skidskolan, Torbjörn i liften o Rolle som är pistör. :) Kul i jul men nu är jag TRÖTT!!



Typ såhär trött.

Nu blir det sängen.

///Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0