Teknikens under

Hur lyckas jag?
Känner att 2009 inte är ett bra år ur teknisk synvinkel för mig.
Blev ju av med min ipod i Österrike och har förgäves jagat en ny. Har nu beställt en via nätet men den är inte i lager och de vet själv inte när den kommer in, så just nu är jag fattig, men fortfarande utan ipod.
Igår efter banåkningen skulle jag ta fram telefonen och kolla klockan och vad nu? Den har legat med bilnyckeln i min byxficka och displayen är spräckt och visar en massa fina färger, så nu har jag ingen telefon heller. Som tur var hade jag med mig min norska upp, så jag kunde iaf flytta sim-kortet så jag har en telefon. Men faaaan!

Dessutom är min dator universums tröttaste. Jag hoppas med hela mitt hjärta att han tänker leva säsongen ut, för jag har definitivt inte råd att köpa en ny än.

Skit också.

Kommentarer
Postat av: Mams

Kan du få lite hjäl till en telefon på hemförsäkringen? Det har vi fått för Ante. Självrisken är 1500 men den lär väl kosta mer kan jah tro ....

2009-02-05 @ 13:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0