Svart bälte i glass

I Österrike sa dom att jag bara glassade runt. Det var ingenting mot nu.
Imorse på mötet fick jag inga egna grupper så när alla gick ut på första lektionen tog jag några Off-piståk i pudret.
Efter det fikade jag lite med StorJocke o SCoTTJohan och tittade på herrarnas första åk i kombinationen. Sen fick jag det storslagna uppdraget att låna chefens bil och åka till Toppsport i Bruksvallarna och i Funäs för att lämna 2 banderoller.
När jag kom tillbaks efter den hårda arbetsuppgiften tog jag lite mer friåkning, denna gång i puckeln.

Sen var jag värd lunch. Hamnade i superpaltkoma efter maten och satt o tittade på tjejernas störtlopp på tv. Efter det gick jag ut o åkte lite igen och när de andra slutade vid tre åkte jag puckel med Hedvig i en timme. Det var cirka en halvmeter lössnö i den och det var faktiskt (!) riktigt roligt att åka.

Är såklart supertrött efter denna stenhårda arbetsdag (fick sex timmar betalt ska tilläggas) är jag nu lite trött. Ska dock vara duktig o slänga ihop en purjolökspaj och ta en dusch innan sängen.
Imorrn bitti är det träning så bara o gå o sova tidigt. Men imorgon var jag visst bokad på 2 lektioner. Suck, hur ska det gå?

///Gany - nästan utarbetad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0