Snorbård

Kräksnö dag 5. Jag fick äran att jobba idag. Det är straffet för att man är ledig i januari. Smög mig upp imorse och tog Fabjan till jobbet. Hade inga bokningar utan kunde bara glida runt i mitt underställ o mysa tills Sportinfo-Niklas kom in med lite småpanik i blicken och sa "Hanna, KAAAN inte du ta en snowboardelev som är JÄTTENYBÖRJARE!?"
- Jovisst, det är inga problem. Jag tar ju snowboard.
- Jahaa! :) vad bra! DÅ är det ju inga problem.

Så det var bara o klä på sig. Trodde det skulle vara kallt ute så jag tog varmvantarna. Hade dessvärre glömt bort hur svettig och tokvarm man blir av  nybörjarsnowboardlektioner.
Hade Martin, 10 år och det gick riktigt fint. Var lite rädd att jag glömt hur jag gör när jag lär ut, för jag har ju bara haft ett fåtal snowboardlektioner och det var ju en stund sen sist. Men det gick som på räls och han lärde sig.

Sen hade jag en timme med en skidnybörjare, Sarah 17. Åh fytterackarn va kallt det var! Så efter det vallade jag lite skidor, åt lunch och sen satt jag mest inne.
Vid tre hade jag gjort mitt för dagen och tog Fabbe hem igen.

///Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0