Pålitliga Måns!

Satt i soffan hos Jocke och suckade över Melodifestivalen. Jag beklagade mig på att det minsann var bättre förr och Peter blev riktigt orolig för jag var så nere.
Sen kom han.

Måns Zelmerlöw.

Och plötsligt blev allt vackert. Jag kom till insikt. Det är ju därför jag kollar.
Måns Zelmerlöw, liksom Linda Bengtzing är två schlagerrävar som liksom alltid levererar. Man kan lita på dem. De har fattat att det inte funkar med ballader. Iaf inte om man vill ha en radiohit/HannaElinHelena-dans-hit.

Åh vad glad jag blev.

Vår kväll fortsatte på Eriksgården där Magnus Bäcklund var gästartist. Han var jättegammal, sliten och kunde inte texterna i låtarna han sjöng.

Imorse när jag gick upp framåt tio bjöd Bruksvallarna på strålande solsken och cirka 20 minus.
Dagen var toppen, trots att jag fast jag var ledig fick hoppa in och jobba en timme. Vädret var kanon, snön helt fantastiskt bra och jag och Hedvig tränade till klockan var över sex.
Sen blev det björnbröder och chips hemma hos Peter och Hanna i Funäs.

Imorgon är det ny vecka. :)

///Hanna

Kommentarer
Postat av: Fjunka

Kan faktiskt erkänna att jag tyckte mums mums måns var riktigt bra..

2009-02-17 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0