Kladdkake-VM

Idag är jag dödligt trött. Var ju tvungen att jobba (!) riktigt hårt idag. Hela 4 lektioner hade jag!!! Huuaah!
På afterskin satt jag o sippade på min Festis och var allmänt trött. Tog mig hem först vid halv sju och rundade ICA. När jag kom hem tog jag en dusch och sedan åt jag lite. Sitter nu i min gosiga morgonrock och myser.
Elin är på kvällsskidåkning men hennes syster som är här har funnits till mitt sällskap. Och vet ni?
Helt plötsligt utbrister hon? Visst skulle det vara gott med kladdkaka nu?

Okej, kanske inte låter som en häpnadsväckande kommentar, men Elins syster råkar vara bäst i världen på kladdkaka. Och nu har jag för första gången i mitt liv iaktagit henne när hon tillverkar den. O fytterackarn vad man var tvungen att vara med i svängarna. Det tog seriöst henne MAX 4,25 minuter att göra klart den (minus gräddning såklart). Helt ur huvet bara slängde hon ihop allt skitafort o nu står den snart i ugnen (som inte hunnit bli varm än). Jag är impregnerad!!

///Gama (fick det nya smeknamnet idag av Gustaf och Molly som jag har privatlektioner med hela veckan)

Kommentarer
Postat av: Mams

Gama var kanske ett passande namn med tanke på kladdkakan. Puzz

2009-02-26 @ 11:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0