Jippi!

Jag har äntligen fått simma!!
Insåg till min förskräckelse för några dar sen att sist jag tränade var 2 veckor innan jul. Skandal!
Har ju åkt skidor men när man har det som jobb så är det inte direkt så att jag känner att det räknas.

Sen var jag ju sjuk ett tag också men idag fick jag äntligen hoppa i bassängen igen. O jisses vad härligt det var.
När jag kom hem fortsatte jag av bara farten och skottade hela vår stora parkering eftersom Fabjan nästan inte kom upp när vi skulle åka. Han har ju ingen vidare supermotor och all puffpuffsnö stoppade honom. Varken jag eller Elin lyckades backa upp honom men tillslut vände vi runt o kom preciiiis upp framlänges. :)
Men nu är det ju dansbana därute så nu ska han nog vara glad min lilla rejser.

///Gany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0